top of page

Verzendbeleid

Bij BetterWatch zorgen we ervoor dat jouw bestelling snel, veilig en discreet geleverd wordt – waar ter wereld je ook bent. Hieronder lees je precies hoe wij omgaan met verzending.

 

Verwerking & Verzending

  • Alle bestellingen worden binnen 24 uur verzonden (op werkdagen).

  • Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag verzonden.

  • Je ontvangt altijd een track & trace-code zodra je bestelling onderweg is.

 

Verzendpartners

BetterWatch werkt samen met alle grote verzendbedrijven, waaronder PostNL, DHL, DPD, FedEx en UPS. De keuze van de koerier is afhankelijk van je locatie, het bestelmoment en de verzendoptie op het gebruikte verkoopplatform.

 

Verzendkosten

De verzendkosten zijn afhankelijk van het verkoopplatform waarop je jouw horloge bestelt. Tijdens het afrekenen worden de verzendkosten duidelijk vermeld. In sommige gevallen bieden wij gratis verzending aan.

 

Bezorging

Indien je niet thuis bent, kan het pakketje:

  • Bij buren worden afgeleverd,

  • Naar een afhaalpunt gaan,

  • Of opnieuw worden aangeboden, afhankelijk van de verzenddienst.

De exacte bezorgmethode is afhankelijk van de gekozen vervoerder.

 

Verpakking

Alle horloges worden:

  • Verpakt in een discrete verzenddoos zonder opvallende merkvermelding,

  • Geleverd met alle originele toebehoren, zoals het doosje, garantiekaart, handleiding en eventuele accessoires.

 

Problemen met je levering?

Is je product beschadigd aangekomen of is er iets anders mis? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@betterwatch.nl. We bekijken elke situatie individueel en zorgen altijd voor een passende oplossing. Denk aan vervanging, reparatie of restitutie – afhankelijk van de situatie.

 

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij staan klaar om je te helpen.

Better prices, better service – BetterWatch.

bottom of page